GRATIS gave! Alle ordrer modtager en Protura Protein Snack - tilføjes automatisk til ordren

  • Fri fragt over 300 kr
  • Hurtig Levering 1-3 dage
  • ISO22000 certificeret
Brug for hjælp? Ring 70 21 30 33

Handelsbetingelser

Betaling

Purepower modtager betaling med Dankort/VISA/Dankort/Mastercard/
Viabill. Betaling vil tidligst blive trukket på din konto, når varen afsendes.

Purepower krypterer alle dine kortoplysninger med den såkaldte SSL (Secure Socket Layer) protokol. Det betyder, at uvedkommende ikke kan aflæse dit kortnummer eller andre informationer under transaktionen med PBS.

Levering

Dine varer sendes enten:

- til en af de 400 GLS Pakke-Shops (bla. 7eleven, Brugsen, m.f).
  Du vælger selv hvilken, når du bestiller. 
 
- til din private adresse, hvor du kan angive henstilling, hvilket altid er
  for modtagers ansvar,
 
- eller de kan afhentes på Smedevej 1, Harre, 7870 Roslev, alle hverdage
  mellem kl. 08.00 og 15.00.

Du får en e-mail og/eller SMS, når pakken ankommer, og du kan typisk afhente dine varer alle ugens 7 dage og i nogle Pakke-Shops helt til kl. 22. Pakken vil normalt henligge i shoppen ca. 10 hverdage.

Det koster det at sende varer


GLS Pakkeshop & GLS Privat:
0-5kg: 45,- kr.
5-10kg: 78,- kr.

Ovenstående priser er inkl. moms.

Reklamationsret

Toft Care yder reklamationsret i henhold til købeloven, omfattende fabrikations- og materialefejl, der konstateres ved varens normale anvendelse. Varen er udstyret med batchnr. i form af en holdbarhedsdato. Der bør refereres til denne ved henvendelse til Toft Care. Reklamationsretten dækker ikke fejl og skader, direkte eller indirekte opstået som følge af forkert håndtering. Reklamation over fejl og mangler, som bør opdages ved sædvanlig undersøgelse af varen, skal meddeles Toft Care inden for rimelig tid. Varen kan efterfølgende returneres for ombytning eller efter aftale evt. kreditering. I forbindelse med reklamationssager afholder Toft Care returneringsomkostninger i rimeligt omfang. 

Reklamation og varereturnering
Ved fejl, mangler eller evt. udeblevne leverancer bedes henvendelse rettet til: 

Toft Care
Smedevej 1
7870 Roslev
E-mail: Care@toft-group.dk

Varereturnering foregår også til denne adresse - bemærk at vi ikke modtager pakker sendt pr. efterkrav. Returnering kan også ske ved at nægte modtagelse eller ved at aflevere varen personligt hos os. Det fremmer ekspeditionen, hvis fyldestgørende informationer følger pakken - eksempelvis kopi af ordrebekræftelse, registreringsnummer og kontonummer for bankkonto, hvortil refusion kan foregå, samt kopi af evt. forudgående korrespondance mv.
Refusion 
I tilfælde af aftalte dekorter, returnerede varer eller forudbetalte varer, som afbestilles før afsendelse, skal der ske en hel eller delvis refusion af købesummen. Refusion sker normalt altid ved bankoverførsel, og Toft Care har derfor brug for oplysninger om registreringsnummer og kontonummer for din bankkonto. Disse oplysninger er ikke følsomme og kan uden videre oplyses pr. e-mail eller anden traditionel korrespondanceform.

Fortrydelsesret

Der er 14 dages returret på varerne, regnet fra den dag de modtages. Hvis du vælger at fortryde et køb, skal du blot returnere varen i samme stand og mængde, som du modtog den. Når varen er modtaget retur og godkendt, refunderes købsprisen (ekskl. returporto) til din konto inden for få dage. Omkostninger til returnering skal du selv afholde. For praktiske detaljer - se punktet ''Reklamation og varereturnering''.
 

Persondatapolitik

For at du kan indgå aftale med os, har vi brug for følgende oplysninger:
Navn, adresse, tlf.nr. og e-mailadresse.
 
Vi foretager registreringen af dine personoplysninger med det formål at kunne levere varen til dig.
Der findes hjemmel i persondataloven § 6 2
§ 6. Behandling af oplysninger må kun finde sted, hvis
2) behandlingen er nødvendig af hensyn til opfyldelsen af en aftale, som den registrerede er part i, eller af hensyn til gennemførelse af foranstaltninger, der træffes på den registreredes anmodning forud for indgåelsen af en sådan aftale,
Personoplysningerne registreres hos Toft Care og opbevares i fem år, hvorefter oplysningerne slettes.
 
Den dataansvarlige på https://www.toftcare.dk er:

 
Charlotte Nielsen, Administration og kundeservice.
 
Smedevej 1
7870 Harre
Danmark
Telefonnr.: 70213033
  
Dine oplysninger videregives eller sælges ikke til tredjemand
  
Som registreret hos Toft Care, har du altid ret til at gøre indsigelse mod registreringen. Du har også ret til indsigt i hvilke oplysninger, der er registreret om dig. Disse rettigheder har du efter persondataloven og henvendelse i forbindelse hermed rettes til: Care@toft-group.dk
Hvis du har været utilfreds med vores behandling af din data, henviser vi til Datatilsynet, som vil kunne hjælpe dig videre med sagen.