GRATIS gave! Alle ordrer modtager en Protura Protein Snack - tilføjes automatisk til ordren

  • Fri fragt over 300 kr
  • Hurtig Levering 1-3 dage
  • ISO22000 certificeret
Brug for hjælp? Ring 70 21 30 33

Handelsbetingelser

Betaling

Toft-Care modtager betaling med Dankort/VISA/Dankort/Mastercard/
Viabill. Betaling vil tidligst blive trukket på din konto, når varen afsendes.

Toft-Care krypterer alle dine kortoplysninger med den såkaldte SSL (Secure Socket Layer) protokol. Det betyder, at uvedkommende ikke kan aflæse dit kortnummer eller andre informationer under transaktionen med PBS.

Levering

Dine varer sendes enten:

- til en af de 400 GLS Pakke-Shops (bla. 7eleven, Brugsen, m.f).
  Du vælger selv hvilken, når du bestiller. 
 
- til din private adresse, hvor du kan angive henstilling, hvilket altid er
  for modtagers ansvar,
 
- eller de kan afhentes på Smedevej 1, Harre, 7870 Roslev, alle hverdage
  mellem kl. 08.00 og 13.00.

Du får en e-mail og/eller SMS, når pakken ankommer, og du kan typisk afhente dine varer alle ugens 7 dage og i nogle Pakke-Shops helt til kl. 22. Pakken vil normalt henligge i shoppen ca. 10 hverdage.

Det koster det at sende varer


GLS Pakkeshop & GLS Privat:
0-5kg: 48,- kr.
5-10kg: 78,- kr.

Ovenstående priser er inkl. moms.

Reklamationsret

Toft-Care yder reklamationsret i henhold til købeloven, omfattende fabrikations- og materialefejl, der konstateres ved varens normale anvendelse. Varen er udstyret med batchnr. i form af en holdbarhedsdato. Der bør refereres til denne ved henvendelse til Toft-Care. Reklamationsretten dækker ikke fejl og skader, direkte eller indirekte opstået som følge af forkert håndtering. Reklamation over fejl og mangler, som bør opdages ved sædvanlig undersøgelse af varen, skal meddeles Toft-Care inden for rimelig tid. Varen kan efterfølgende returneres for ombytning eller efter aftale evt. kreditering. I forbindelse med reklamationssager afholder Toft-Care returneringsomkostninger i rimeligt omfang. 

Reklamation og varereturnering
Ved fejl, mangler eller evt. udeblevne leverancer bedes henvendelse rettet til: 

Toft-Care
Smedevej 1
7870 Roslev
E-mail: care@toft-group.dk

Varereturnering foregår også til denne adresse - bemærk at vi ikke modtager pakker sendt pr. efterkrav. Returnering kan også ske ved at nægte modtagelse eller ved at aflevere varen personligt hos os. Det fremmer ekspeditionen, hvis fyldestgørende informationer følger pakken - eksempelvis kopi af ordrebekræftelse, registreringsnummer og kontonummer for bankkonto, hvortil refusion kan foregå, samt kopi af evt. forudgående korrespondance mv. Sponsor: Morhar Garn - Garnonline

Refusion 

I tilfælde af aftalte dekorter, returnerede varer eller forudbetalte varer, som afbestilles før afsendelse, skal der ske en hel eller delvis refusion af købesummen. Refusion sker normalt altid ved bankoverførsel, og Toft-Care har derfor brug for oplysninger om registreringsnummer og kontonummer for din bankkonto. Disse oplysninger er ikke følsomme og kan uden videre oplyses pr. e-mail eller anden traditionel korrespondanceform.

Fortrydelsesret

Der er 14 dages returret på varerne, regnet fra den dag de modtages. Hvis du vælger at fortryde et køb, skal du blot returnere varen i samme stand og mængde, som du modtog den. Når varen er modtaget retur og godkendt, refunderes købsprisen (ekskl. returporto) til din konto inden for få dage. Omkostninger til returnering skal du selv afholde. For praktiske detaljer - se punktet ''Reklamation og varereturnering''.